Anugerah Pelajar Cemerlang 2013

07 September 2013: Anekdot – Saya hadir dalam majlis makan malam sempena Anugerah Pelajar Cemerlang 2013 di Dewan Darul Makmur, IPG Kampus Tengku Ampuan Afzan. Alhamdulillah, saya memanjatkan syukur yang tidak terhingga atas segala nikmat dan rezeki ini. Ini adalah kali ketiga saya menerima anugerah Pelajar Cemerlang (APC) sejak tiga semester berada dalam pengajian Ijazah Sarjana Muda Perguruan – Pengajian Melayu. Anugerah ini saya dedikasikan khas buat Ma dan Abah yang berada di rumah, buat tutor tersayang, Encik Mohd Nor bin Mohamed, kepada semua pensyarah akademik yang sentiasa membantu dan mencurahkan ilmu, kepada semua sahabat dan kepada semua kenalan yang sentiasa memberikan semangat sepanjang perjuangan ini. Insya-Allah kejayaan ini akan saya teruskan. Doa saya titipkan buat sahabat-sahabat supaya terus istiqamah dalam pengajian. Wasalam.

APC 2013

Foto: Penerima-penerima Anugerah Pelajar Cemerlang bagi Jabatan Pengajian Melayu 2013

anugerah

Sila Tinggalkan Komen Anda..

